vrijdag, september 12, 2003

Dieët (2)

Hebt u enig idee hoeveel pagina's er zijn waar je een elektronisch gemaakt dieët kunt volgen? Ik mag van de en site 66 wegen, van de ander 57 en van weer een ander alleen maar grapefruits eten. eDiet meldt me dat 100 Lbs willen wegen en beetje aan de lichte kant is en dat ik maar tevreden moet zijn met 120. Op de eetstoornissen subpagina van de alom bekende startpagina vind ik linken naar de meest fantastische diëten. Ik hou het zowaar vol om al drie dagen buikspieroefeingen te doen en heb de tussendoortjes met heerlijke kippelvleugeltjes in marinade vervangen door worteltjes en aardbeien op brood (wel met suiker anders lust ik ze niet). Ik wil mezelf discipline aanleren, vasten, in een week of twee vijftien kilo afvallen, nooit meer de behoefte voelen aan snoep en kipjes. Ik wil van die gewelige strakke buiken als al die meisjes die ik in het weekend zie dansen, die wel een topje en een corset aankunnen en duidelijk nog geen kinderen hebben gekregen.

Ik ben helemáál niet ongezond.