woensdag, september 10, 2003

Dieët

Kent u dat? Onder de douche en voor de spiegel staan en dan naar jezelf kijken en denken: 'daar moet echt wat af.' Op een weegschaal gaan staan en dan helemaal denken: 'daar moet veel af.' Het probleem zou opgelost kunnen worden door de spiegel en de weegschaal het huis uit te doen en met kleren aan te gaan douchen, maar nee. Ik heb ervoor gekozen om af te gaan vallen. Nou ja, gister had ik dat besloten. Ik heb een heel dieët samengesteld, bedacht wat ik wel en niet en wanneer kan eten, hoeveel suiker er in de thee mag (van zoetjes word ik misselijk) en wat ik daar dan voor moet laten. Hoeveel buikspieroefeningen ik moet doen om in twee weken tijd minstens twee kilo kwijt te zijn en hoe dun ik uiteindelijk wil gaan worden (heel dun). Dat had ik dus allemaal bedacht gisteren.

Vanmorgen bleek dat ik misselijk werd van te weinig eten, dat de yoghurt op was en dat een theelepel suiker niet zoet genoeg is. En dus hield ik het nog geen twee uur vol. En tóch moet ik afvallen.