zondag, augustus 03, 2003

weekend...

Weekend is een geweldige uitvinding. Meestal ben je dan vrij en meestal is mijn vriendje dan bij mij. Nu is het vakantie, en is ie al weken bij mij, dus dat is geen nieuws meer. Weekend betekent ook: uit, disco, dansen, undergroudn, koornbeurs. Ik hoopte dat weekend zou betekenen: haar weer zien. Maar het lot is mij niet gunstig gezind. Ik was a: te moe, b: te dood, c: te ziek om mijzelf vrijdag naar de koornbeurs te verslepen en ook maar iets wat leek op lol te hebben. En dus bleef ik thuis bij de Tv en ging vriendje alleen. Vandaag besloot ik dat ik kostte wat kost de deur uit zou gaan.

Ik had moeten weten dat dat niets zou worden. Ik verloor met poolen al met zeker 10-2 van mijn lieve vriendje die ineens niet zo lief meer leek en eenmaal aangekomen op de underground (even wat uitleg: das een alternatieve 'disco' in Delft, in de Koornbeurs (zo heet het gebouw en de verening)) bleek daar: leegte.

Geen S., naar wie ik zo verlangd had. Te veel hitte vanwege de nog steeds defecte ventilatormotoraircodinges. En niemand die me wilde zoenen behalve mijn vriendje...

Dus nu ben ik thuis. En is vriendje nog daar, hij mag lekker met de trein naar huis.
En ik voel me afgrijselijk buitengesloten...