maandag, september 22, 2003

Druk, druk, dr..

Eindelijk beter, tenminste, dat hoop ik dan. Zolang ik me niet te veel inspan geen last van nog meer vermoeidheidsverschijnselen dan er al waren. En daar zit meten het probleem. Vorige week had ik een sollicitatie, nog steeds voor vrijwilligerswerk, en beloofde deze maandag al te gaan beginnen. met als resultaat dat ik deze week op maandag (ochtend én middag), dinsdag (ochtend én middag) en donderdag (ochtend én middag) moet werken. Op twee verschillende locaties. En woensdag komt mijn hulp schoonmaken en had ik stiekum een afspraak staan om bij iemand te komen overleggen over een werkgroepjes om de GGZ een lekker aan te gaan pakken, donderdag moet ik naar een hooriztting over mijn invaliden parkeervergunning en straks moet ik naar het Gak om herkeurd te worden om daarna door te scheuren naar werk.

Ik geloof dat ik mezelf een beetje te vol heb ingepland. Al hoewel het wel goed voelt om zo belangrijk te zijn.