zondag, oktober 19, 2003

Biologie.

Ik ben geloof ik de enige vrouw met cup B. die haar borsten graag zou zien slinken tot een min A. formaat. Althans, als ik mijn vriendinnnen mag geloven wel. Niet dat ik helemaal geen borsten meer wil, enige vorm van vrouwelijkheid vind ik wel prettig. Maar ik vind ze gewoon vervelend. Dat hangt en hangt maar, moet in een BH en hobbelt op en neer als je een poging gaat doen tot paardrijden of traplopen. Ik vind het ondingen. Waarom zijn mensen niet gewoon zoals dieren, honden bijvoorbeeld, die pas vergrote tepels krijgen op het moment dat ze halverwege hun zwangerschap zijn en die dan weer braaf slinken als de zoogtijd weer voorbij is? Dat zou je shirt uittrekken wanneer het heel warm is in de zomer ook weer acceptabel maken als je als meisje de elf bent gepasseerd.