donderdag, oktober 23, 2003

Ik kan ook niets simpel.

Heb ik net besloten dat ik mijn ma-di-wo-do filmbon wel kan gebruiken om mijn avond door te gaan brengen in de plaatselijke bioscoop, kom ik er niet uit wat ik dan wil gaan kijken.

Film nr. 1: Pirates of the Caribbean, heb ik al gezien, wel leuk, met Johnny Deppe en Orlando Bloom enzo.
Film nr. 2: De Tweeling, die draait natuurlijk alleen om half vier dus daar ben ik te laat voor.
Film nr. 3: Phileine zegt sorry, hmmm, wil wel, maar dit is geen dag voor mij om naar een Nenderlandse film te gaan, veel te expliciet
Film nr. 4: Freddy vs. Jason, wil ik graag zien, maar vriendje ook, en dat is dan weer zo lullig voor hem.
Film nr. 5: Freaky Friday, geen idee of ik dat wat ga vinden, maar lijkt wel leuk.

En dan heeft de bioscoop nog een filmpje of dertien waar ik nog meer uit kan kiezen. Hebben ze dan totaal geen begrip voor mensen die problemen hebben met keuzes maken?!