dinsdag, oktober 21, 2003

Spelende vrouw wat heeft u niet geleerd?

Eerlijk zijn.
Ik had waarachtig de moed niet om mijn werk te vertellen dat ik was ingestort en mezelf half huilend naar huis heb moeten rijden. En dus heb ik bij deze mijn pols gekneusd.

Nou moet ik verdomme als ik nog langs wil van de week stom verband en een mitella gaan regelen...


Noot: Hoe verstandig is het om bovenstaande hier neer te zetten? Als ik mijn arm gekneusd heb kan ik dan nog wel typen? Enig research leert mij: jawel, dus dat dit hier staat is geen wonder. Volgend probleem: hoeveel mensen van mijn werk lezen mijn log? Binnen hoeveel tijd gaat deze leugen uitkomen? Ik denk weinig, dus dat zal wel mee vallen. Nog een bijkomend iets: ik had mezelf beloofd eerlijker te zijn. En dat lukte zo goed... Is bang zijn voor afwijzing omdat ik niet durfde te vertellen dat ik min of meer ingestort ben een leugen waard? En in hoeverre kan je dit nog een leugentje om bestwil noemen?