zaterdag, oktober 04, 2003

Wake-up call

Welke driedubbeldoorgedraaide idioot haalde het vannacht in zijn hoofd om me tot vijf keer toe wakker te bellen tussen twaalf en twee uur 's nachts terwijl ik braaf om negen uur in bed lag omdat dochterlief om acht uur in de ochtend aan mijn bed ging staan?!?!

Toen ik zwaar geiriteerd uit bed sprong de vijfde keer was ik te laat om op te nemen en kon niemand uitschelden. Vandaar dat ik hier even mijn gal ga spugen. Wat ik had willen zeggen ging ongeveer zo:

"Als ik jullie tot drie keer toe mail om te vertellen dat ik in Nikki-weekenden niet kan frigideën en dat dat iedere twee weken is en als jullie me dan alsnog indelen om te komen frigideën in zo'n weekend en ik wéér mail om te vertellen dat ik dan NIET KAN dan verwacht ik niet om als ik dan eindelijk slaap om zodoende uitgeslapen de volgende ochtend met mijn dochter op te staan tot vijf keer toe WAKKER GEBELD te worden omdat jullie geen mail kunnen lezen!!!!!"

Soms vind ik het jammer dat mijn telefoon na vijf keer rinkelen over gaat op voicemail.