dinsdag, augustus 26, 2003

make up

Ik heb TV. En mijn Tv heeft Discovery Channel. Een geweldig kanaal. Er is altijd wel wat op te zien en je leert er nog wat van ook. Ik slaap alleen wat te weinig door Discovery. Want ik heb tegenwoordig Tv in de slaapkamer met afstandsbediening. en natuurlijk komen alle leuke programma's na 11 uur 's avonds.

Zo ook afgelopen zondag. 'Een avond terug in de tijd' heet dat bij Discovery. Een dag in het Egypte van 3000 jaar geleden. Hoe de gewone man in die tijd leefde. Best intressant. Vooral om te horen dat er ooit een staking was van werknemers die aan een of andere pyramide bouwden. Een staking in 1000 V.C.? Jawel.

En de eis was: onze Make-Up is op. Dat heb ik niet verzonnen, echt niet. Ok, men wilde ook eten en drinken, maar de primaire eis was: de Make-Up is op.

En dat zou de meest gecivaliseerde beschaving uit de geschiedenis moeten zijn...