zondag, augustus 17, 2003

onduidelijk, deel 2

Misschien moet ik even wat uitleggen. Het zo zou kunnen dat u niet echt wijs word uit het vorige postje. Heeft u wel eens van die fantasieen die hoewel erg leuk en op zich best uitvoerbaar toch eigenlijk wel eng zijn om daadwerkelijk uit te voeren? Nee?

Ik wel. En nu heeft vriendjelief op internet de verwezelijking van de fantasie opgeduikeld. En voelde ik me buitengesloten omdat hij die had opgeduikeld, het alom bekende 'waarom-kan-hij-dat-wel-en-ik-niet' syndroom. En dat is eng. Dat is vernieuwend en spannend, maar ook eng. Zeker omdat vriendje een afspraak had geregeld met de verwezelijking van de fanatsie. Dat was helemaal eng.

Achteraf viel het natuurlijk allemaal best mee. En voel ik me inmidels ook stukken minder buitengesloten. Maar om het gebrek aan buitengeslotenheid dan wel kutgevoel recht te trekken vond mijn geest t nodig om iets anders te vinden. Dus nu voel ik me buitengesloten omdat mijn vriendje met meisjes zoent die mij niet zoenen...

*zucht*