zaterdag, augustus 09, 2003

parodie

Ik heb mail. Mensen mailen mij. Mensen mailden mij dit.

Er schijnt een Parent's American Religious Organizations Defending Youth (P.A.R.O.D.Y.) te bestaan. Die over je kinderen waakt. En die onder andere vinden dat goths, homosexuelen en wiccans het uitschot van de samenleving zijn. En die organisatie heeft nu richtlijnen 'Hoe herken ik een potentiele seriemoordenaar'. Zie hier:

"How can you tell if your child is a GOTH? Look for these warning signs."

"GOTHS are most easily recognized by style of dress. Just about anyone in a black trench coat is likely to be a GOTH, but other good signs include piercings, tattoos, dyed hair, rock T-shirts, boots, bracelets, leather clothes, and jewelry of any kind."

(.....)
"Dances to music."

Goh. Nooit geweten dat ik aan seriemoordende drugsdealer zou worden die aan hekserij doet.