donderdag, oktober 30, 2003

Bereikbaar.

Ik ben op zoek naar een huis. Een ander, mooier, nieuwer huis. En vooral: een huis in een andere stad. Delft bijvoorbeeld. Alles om hier maar weg te komen.

Dus ben ik ingeschreven bij Woonnet Haaglanden. Met zo'n mooie internet site waar men wekelijks kan reageren. Zodat ik niet naar het stadhuis van Delft hoef om daar van die stomme krantjes met stomme formuliertjes op te gaan halen. Heel handig, want op zo'n site kan je alles makkelijk zien en wijzigen. Behalve je gegevens.

Dat ik een dochter heb, dat kan echt niet volgens Woonnet Haaglanden. Het aantal inwonders blijft: 2.
Dat ik eigenlijk in 1979 in plaats van in 1978 geboren ben (tikfoutje van mij) dat is niet te wijzigen.
Dus ik wil een mail sturen naar het bedrijf. De situatie uitleggen en om verandering van mijn gegevens vragen. Want anders heb ik straks eindelijk een huis en dan zegt men: "Nee mevrouw, volgens ons bent u in 1978 geboren en hebt u helemaal geen kinderen. Dat kan niet zomaar hoor, een kind hebben. En als de gegevens niet kloppen, sorry, maar dan krijgt u geen huis."

Ik die hele site afzoeken naar een mailto option. Nergens. Nada. Nix dus. En ook geen adressen.

Dat word dan dus maar een vals paspoort laten maken.