donderdag, oktober 23, 2003

Vraagje.

Ik weet geen bal van HTML. Of in ieder geval, niet veel. Vet, onderstrepen, linken, plaatjes en italic, dat kan ik nog wel. (daar heb ik dan ook een mooi lijstje van naast de pc liggen voor het geval dat). Strepen, dat was me niet geheel duidelijk. Strepen door tekst wel te verstaan. Dus ik reageer wat op medeloggers en vraag wat rond. Ik ben inmiddels een stuk wijzer. Maar nog niet wijs genoeg. Als er nog mensen zijn die ideeen hebben voor sites met van die mooie lijstjes wat ik allemaal aan en met HTML kan doen en hoe ik dat dan kan doen: let me know. Zelf lijstjes maken mag natuurlijk ook.

(Alweer een noot: ben ik nu niet veel te overmoedig dat ik daadwerkelijk verwacht dat men hier gaat reageren? Deze site betsaat nog maar zo kort dat ik niet eens met zekerheid kan zeggen of ik met regelmaal gelezen word. Maar: wie niet waagt wie niet wint.)