zondag, oktober 26, 2003

Onzindingesstukje.

Mijn huisarts is een druk bezet man. Zoals alle huisartsen. Dus kan ik er donder op zeggen dat als ik morgen bel rond een uur of half negen, dat hij dan 's middags geen tijd meer heeft. En dus ga ik mezelf onmenselijk vroeg mijn bed uit hijsen om naar het open spreekuur om half acht te gaan.

En dus zou ik nu eigenlijk in bed moeten liggen, lekker bij mijn warme kruikjes die nu al een half uurtje mijn bed aan het opwarmen zijn. Maar nee. Ik wil graag voorgelezen worden. Van een CD. Harry Potter and the Goblet of Fire. En de cd waarop dat hele boek staat (in mp3 vorm) kan alleen maar skippen per hoofdstuk. En ik was ergens halverwege gebleven. Dus nu zit ik in de woonkamer onnozele stukjes te typen, terwijl in de slaapkamer met mooi algemeen beschaafd Brits verteld wordt hoe Harry zijn eerste les verweer tegen de Zwarte Kunsten bijwoont.

Over een minuut of zeven mag ik naar bed.