vrijdag, november 21, 2003

Het veilige verleden.

Lang, heel lang geleden, schreef ik mij in bij woningruil.nl. En site waar mensen, die graag een ander huis willen, van woning kunnen ruilen. En waar ik vol goede moed, maar niet in de overtuiging dat het heel snel zo gaan, mijn huis adverteerde. Vandaag ontving ik een mailtje van D. Of ik met haar van woning wilde ruilen. Vier kamers op de vierde verdieping met groen en speeltuin en berging in Delft.

En ik, die ergens wel weet dat dit 'a chanche of a lifetime' is, twijfel.

Vier hoog, is dat wel te doen met moe en ziek enzo?
Er is een lift.
Maar wat als die stukgaat?
Er zijn zelfs twee liften.
Maar hoe moet dat met verhuiskosten?
Zoveel hoeft verhuizen niet te kosten. Je ruilt, weet je nog, behang zit er al in.
Maar wat vind vriendje ervan? En is het niet allemaal heel snel? En het is wel VIER hoog hoor! En... en.... en....


Lang, lang geleden, was alles veilig. Een ongewenst huis in een ongewenste stad in een ongewenste wijk, maar... veilig.

Ik plaatste de advertentie eergisteren.