maandag, november 03, 2003

Parkeervergunning.

Met broefje van de huisarts kreeg ik permissie om met mijn busje bij mijn bungalow (sorry cottage) te parkeren. Een mooi oranje kaartje met mijn bungalownummer en de data van verblijf erop. Diezelfde avond vind ik op mijn bus, achter een ruitenwisser en totaal nat en nauwelijks leesbaar:

Een knal rood kaartje.

"Graag willen wij u er op attenderen dat in verband met de veiligheid en de toegankelijkheid van het park het niet is toegestaan uw auto bij uw cottage te parkeren. Wij verzoeken u derhalve om uw auto op een van de aangegeven parkeerplaatsen aan de rand van het park te zetten.

Met vriendelijke groet,

Het Management"



Ik plaats het oranje kaartje met mijn vrijgeleide voor parkeren nog zichtbaarder dan zichtbaar achter mijn voorruit. Niet te missen gewoon, volgeschreven met mooie letters van een pikzwarte merkstift: "Cottage 558, van 31-10 tot 3-11"

En natuurlijk, diezelfde avond, alweer een rood kaartje.

Zou het management kleurenblind zijn of zijn ze gewoon dom?